Asya_aslnyrk2920 Ssssraa testi tekrarladım cnm ikinci çizgi varla yok arası gibi bu bakar mısınız?[img]https://i.hizliresim.com/pilj0hn.jpg[/img][/url]
Masalhira Asya_aslnyrk2920 ben çok bise göremedim t nin baş kısmı sanki biraz var gibi duruyor ama yok gibi de Rabbım gönlündekini versin canım en kesini kan testi sağlık ocağına git istersen ama günün kaç gün geçti
Ssssraa Asya_aslnyrk2920 canım hayal çizgisi gibi varla yok arası ama yüksek ihtimal yok gibi görüyorum en temizi sen bir kan ver ya da erken gebelik testi yap
Asya_aslnyrk2920 Masalhira çok teşekkür ederim canım öle yapacağım en son adet başlangıç tarihim 30 Ekim bende diğer iki çocuğumda da geç döllenme oldu buda öle die tahmin edyrm çizgi gittikce koyulasti
Sakine38 Asya_aslnyrk2920 rabbim gönlümüze göre versin inşallah bende istiyorum inşallah gebe kalırız ikimizde 🤗😘
endlesslove Asya_aslnyrk2920 Göremedim canım üzmek istemem ama zaten olsa kesin çıkması lazımdı baya geickme yaşamışsınız bence doktora gidin adet söktürücü verecektir. Rabbim gönlünüze göre versin 🙏🏻