Asya_aslnyrk2920 Kızlar selam. En son adet tarihim 30 Ekimdi ama henüz hasta olmadım. Dün bı gebelik testi yaptım böle çıktı ben hayal meyal görüyor gibiyim sizce yanlış mı görüyorum? IMG_20211211_210740
Laden Asya_aslnyrk2920 Merhaba canımız annemiz, https://imgyukle.com bu siteye girip resmi yükleyin. Yükleme tamamlanınca resmin üzerine uzun basıp kopyalayın. Sonra da posta yapıştırın🌺
Katun Asya_aslnyrk2920 düzenli adet oluyormusunuz? Yani eğer adet düzenliyse baya gecikme olmuş bariz belli olurdu testte.
Masalhira Asya_aslnyrk2920 ilk çizgide silik ikinci çizgi görünmüyor test bozuk gibi yine Bi deneyin isterseniz
Asya_aslnyrk2920 Sizce testi yarın tekrarlasam mı? O kadar çok baktım ki dünden beri ikinci çizgiyi hayal meyal görür gibi oluyorum çünkü 😕😬
endlesslove Asya_aslnyrk2920 Göremedim canım üzmek istemem ama zaten olsa kesin çıkması lazımdı baya geickme yaşamışsınız bence doktora gidin adet söktürücü verecektir. Rabbim gönlünüze göre versin 🙏🏻
Asya_aslnyrk2920 Ssssraa testi tekrarladım cnm ikinci çizgi varla yok arası gibi bu bakar mısınız?[img]https://i.hizliresim.com/pilj0hn.jpg[/img][/url]