minikkoalammmm oğlumun da sarılığı nerdeyse 50 gün sonra tamamen geçti belki 2 ay bile olabilir. Anne sütü sarılığı uzamış sarılık demişti doktorum korkulacak bişey yok genelde oluyor ama test yapmamız gerekiyor demişti yaklaşık 25. Gününde testleri yapıldı eğer yüksek çıkarsa gene fakülteye göndericez demişti. Çok korkmuştum ama sıkıntı çıkmadı genelde oluyormuş böyle uzamalar