minikkoalammmm Benim oğlumda da neredeyse 50 güne kadar gözlerinde ve teninde sarılık vardı. Doktor Anne sütü sarılığı olduğunu söyledi. Kendi doktorum kiloya karşıydı, oğlumun kilosu önde gittiği için sürekli tetikte olmalıyız diyordu . Çocuğunu 2 saatten önce emzirme arada mama ver dedi. Ben mama vermeme rağmen sarılık geçmedi. Başka doktora gittik, oda her ağladığında emzir dedi. Gerçekten dinledim şu an 62 günlüğüz ve çok ama çok azaldı. Salı günü kontrol var acaba değer kaç çıkacak. İnanılmaz merak ediyorum.
özellikle serum suyu içir diyenler vardı ben anne sütü aldığı için ekstra birşey vermek istemedim.