haziranin25i serebro ayağını mezura ile ölç kuzum. Benim kızımda 10 aylık yürüyor ama 19 numara ayakkabı olmuyor büyük geliyor :)
serebro haziranin25i ya maşallah benimki yaşından 1 hafta sonra yürüdü ama ayakları çok hızlı büyüyor sanki emin olamıyorum hala
Bitikmomi serebro rica ederim bu arada ben botu 24 almışım şimdi baktım umarım seni yanıltmamışımdır niye büyük kaldı aklımda bilmiyorum valla sporları 23 numaraymış
haziranin25i serebro yani ben mezura ile olctum sipariş verdim büyük geldi hala ev patikleriyle dolaşıyoruz :) minyon olduğu için benim ki geç buyur 😂😂
serebro Noname21 bu zamana kadar deneyerek aldım hep hatta internetten sipariş etmeye cesaretim yoktu ama bu sefer 2yas sendromu mudur nedir hiçbirşeyini elletmiyor inatlaşma başladı. Evde deneyip tekrar mağazaya gidip değiştiririm olmadj
Duyulurum serebro mağazadan da degisim yapılıyor sonuçta. Beğendiğiniz ayakkabıyı alın. Olmazsa değiştirirsiniz.
Adayildiz serebro Zor değil ben herşeyimi internetten söylüyorum defalarca degisicek bı durum olmuyo en fazla bı kere değiştirsin