Kızlar ben daha bebemi ikna edip bot alabilmiş değilim. Ayakkabiciya girdiğimiz an başlıyor ağlamaya istemiyorum diye çırpınmalar….. kaç oldu boş dönüyoruz. O stresten değil model ayakkabı numarasını kararlastiramiyorum, kalıptan kalıba farkettigi için. Ozellikle numara işini siz nasıl ayarliyorsunuz??? Yada ben nasıl ayakkabı alacağım tavsiyeniz?? Oğlum 20 aylik olmak üzere