sokomel eceunverkanra biri ziyarete gitmişti mühendisin oğlu mu ünlü biri mi hatırlamıyorum bi özeleştirin sözkonusuydu kendileri tamamen doğal değiliz şunları da içerikten çıkartmaya çalışacağız şeklinde bi dialog hatırlıyorum.
O83 sokomel önce anlattım oğluma güzelce. Sonra anne ve babanın da tuvalete yaptığını kilot gidydiğimizi söyledim. Ben tuvalet e gidiyorum. Diye anlattım hep.lazımlığa da oturduk. Normal tuvalete de
selosunannesi Baby turco kadar leş bir bez görmedim sızdırıyor pişik yapıyor kalıpları da küçük cırt cırtlı yapismiyor tam bir fiyasko
ballicorek_ahmet Hulya-6676 boyu kac cm ve kac aylik. Benim bebegim 11 kilo boyu 82 cm 2 hafta sonra 20 aylik olacak bel cevresi zayif mi onu ogrenmeye calisiyorum. Uzun zamandir 5+ kullaniyoruz
Hulya-6676 ballicorek_ahmet boyu 72 kilosu 9800 10 aylık doğuştan göbekli bide o yüzden büyük kullanıyorum😂
nuranndogaan HelloKitty bende yeni basladim ona Molfix kullaniyordum yanları çok sıkıyordu bebeğimi bezi büyük almama rağmen. Bebem natural e başladım şimdilik iyi gidiyor çok beğendim
Ecemceylan kskfrd Babyme kullanıyordum bir kez çiş yapsa bile bezi çok şişiyordu onun için Molfix e geçtim memnunum 😊
61arzu kskfrd bio naturel kesinlikle cok iyi ben onu kullandıktan sorma natureli hiç begenmedim hemde hiç
Gulayalparslan20 kskfrd natural kullanmıstım 6aylık olana kadae daha sonra yanlıslıkla ekstra aldım ama ekstranın daha iyi oldugunun farkına vardım bana göre sleepy ekstra