sokomel sleepy piyasayı ele geçirmiş resmen 😂 ben prima premium kullanıyordum. bebeğim 21 aylık. birkaç ay önce 1 prima premium ile 3 sleepy nin fiyatının denk olduğunu görünce sleepy ye geçtim. memnunum. hala prima da alıyorum ama çoğunlukla sleepy.
sokomel sleepy nin piyasaya hakim olması beni ülkeye daha az ithal ürün soktuğumuz için memnun ediyor.
eceunverkanra sokomel İcerik incelemesine bakmistim temiz icerikli diye kullaniyordum tekrar bir bakacagim tesekkurler
Ozgl35 Padlerss kullaniyorum bebeğim doğduğundan beri hem uygun hemde kaliteli. Şükür hiç pişik yapmadı.deneme paketleri var alip bir şans verin anneler 😊
BKD2021 kskfrd prima premium care ama artan fiyatlardan ötürü yeni bezler denemeye başladım hangisinden memnun kalırsam onunla devam edeceğim. Malum artık fiyatlara yetişmek güç olmaya başladı
ballicorek_ahmet kskfrd natural kullaniyorum bezi bitmek üzere bu hafta bio natural almayi düsünüyorum
sokomel eceunverkanra biri ziyarete gitmişti mühendisin oğlu mu ünlü biri mi hatırlamıyorum bi özeleştirin sözkonusuydu kendileri tamamen doğal değiliz şunları da içerikten çıkartmaya çalışacağız şeklinde bi dialog hatırlıyorum.
ballicorek_ahmet Hulya-6676 kac numara kullaniyorsunuz ben naturalde 5+ kullaniyordum lastik izi oluyor sıkmaya basladi 6 ya gececegim bio naturalde 6 mi almaliyim
ballicorek_ahmet Hulya-6676 boyu kac cm ve kac aylik. Benim bebegim 11 kilo boyu 82 cm 2 hafta sonra 20 aylik olacak bel cevresi zayif mi onu ogrenmeye calisiyorum. Uzun zamandir 5+ kullaniyoruz
Annepandaa DilayEcem bebeğiniz kaç aylık. Kilot bez düşünüyorum ama rahat edermiyiz bilemiyorum. Avantajları dezavantajlarını anlatabilirmşsinşz.
Zeynom03 MyEternalLoveNoyann belki bebeğine uygun olan almak ister canım o yüzden sordum aslında ama benim bebeğime de ufak 2 numara 🤗
O83 kskfrd prima premium care kullandım oğlum için. 1,5 yaşında bezler çöpe bebiş tuvalete🧿🧿🙏 şimdi iki yaşına giyiyoruz çok mutluyuz bez yok