Damla6117 kskfrd gündüz sleepy veya molfix ikiside iyi molfix bi tık daha iyi tabiki gece hiç şaşmaz kesinlikle prima aktif bebek aşırı memnunum
momsturk kskfrd ilk 2 hafta bionatural ve prima karışık kullandım. 2 haftadan sonra gündüzleri sleepy extra geceleri prima kullandım. ekstra çok ince önce ön yargılı davrandım ama hiç sızdırma yapmıyor. bebeğim 1 aylık daha ilk zamanlardaki sıvı kakası geçtikten sonra extraya geçtim. pişik yapmadı sızdırma yapmadı. elimde olmasına rağmen yeniden sipariş verdim
Bukettunahan Burada bir anne Molfix kullananlar Soffio’yu denesin,Molfix’ten farkı yok yazmıştı.İkizlerime denedim ve gerçekten aynı Molfix gibi.Rahat,sızdırma yok.Kesinlikle almayın diyeceğim marka da Goon marka.Berbat ötesi.
uccocukluana Tazeanne35 baby turco iki çocuğumda da kullandım çok güzel sızdırmıyor natural ve hesaplı
uccocukluana Elanur78 aynen molfiks bel uzunluğu kısa ve taşırma yapıyor sleppy de sızdırdı baby turco şahane
buradanbiratligecti kskfrd natural de kullandım son ıkı aydır extra kullanıyorum . Ikısı de gayet ıyı 👍🏼
Deletedmom_64 MyEternalLoveNoyann elindekini gündüz kullan gece yatarkende diğer markayı kullan çünkü uyanık olduklarında daha iyi oluyor degistirmesi
Deletedmom_7 Gündüzleri baby me kullanıyorum geceleri de prima kullanıyorum çok da memnunum ikisinden de pişik sızıntı vs hiç bişi yaşamadım
Mucize-Melekler kskfrd ilk kizimda prima pişik yaptı diye molfix kullanmistik. 2. De molfix ile başladık ama pişik yaptı. Sleepy natural denedik ve onunla devam ediyoruz. 3 aylık olduk. Çok şükür pişik sızdırma olmadı. Sadece molfix e göre kalıpları biraz küçük lastikleri hemen sıkmaya başlıyor Bu yüzden çok çabuk beden büyüttük
Beeyza kskfrd Sleepy bizde tahriş yaptı. Baby me aleoverali olandan çok memnun kaldık fiyatı da uygun bir kez bile pişik olmadı