Hulya-6676 kskfrd bio natural çok memnunum normal sleepy lastik izi yapıyordu bio natural hiç yapmıyor
ballicorek_ahmet Hulya-6676 kac numara kullaniyorsunuz ben naturalde 5+ kullaniyordum lastik izi oluyor sıkmaya basladi 6 ya gececegim bio naturalde 6 mi almaliyim
Neslihan1903 kskfrd sleepy bio kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım pişik bile olmadı kızım 8.5 aylık
DilayEcem Zey6 ben belini tam ayarlayamıyordum ya çok dar ya çok geniş oluyorfu açılıyordu, çareyi külot bezde bulduk hem onun canı ağrımıyo hem ben rahat ediyorum
Tazeanne35 Kvsrelif kokulu ise eğer katkı maddesi çok fazladır onu eliyorum ama diğerlerini denicem teşekkür ederim 😊
Elanur78 kskfrd baby turco kullanan herkes baby turco der cok memnum kaldm. Daha once sleepy ve mlfix kullandm
uccocukluana Elanur78 aynen molfiks bel uzunluğu kısa ve taşırma yapıyor sleppy de sızdırdı baby turco şahane
Oldugugibibiri kskfrd extra gündüz, bio natural gece. Ama bio natural gece 3 oldu idrarı sızdırıyor. Bir sürü de stok yapmıştım tavsiye etmiyorum maalesef. En temiz içerik diye almıştım ama bu konuda sınıfta kaldı
Slnszncck kskfrd ben natural kullandım ama 4. Aydan sonra bıraktım çok taşırıyor molfix daha iyi geldi taşırma yapmadı
Giz3w Efeninanasi sudo kremde kimyasal icerik var internetten arastirin ksterseniz muhendisinoglu sayfasinda gorup arastirmistim o yazmisti gercekten oyleymis