KucukAdamm kesinlikle salgın var çok dikkat edin anneler. Benim oğlumda bi haftadır başı çok sıcak ateşini ölüyorum 37lerde genelde sonra bi gün baktım cocugun sesi değişti aglıyor sesi cıkmıyor öksürüyor aldım özele acile gittim hiç bişeyi yok diyip eve gönderdi ertesi gün devlet acile götürdüm oda neyi olduğunu söylemiyor cocugun yok serum verelim yok antibiyotik bende kabul etmedim sabah sağlık ocağına götürdüm sırtını falan dinledi dedi grip olmuş ama ciğerleri temiz oğlum 5 aylık küçük ilaç vermek istemiyorum dedi doktor bol bol burun temizliği yap serum fizyolojik ile temizle emzir ateşi cok cıkarsa ağrı kesici ver dedi öyle yapıyorum bende şuan daha iyi ama hala sesi aynı göğsünde de hırıltısı geçmedi napıcam bilmiyorum bende