KucukAdamm benim 8 aylık oğlum o şekildeydi,öksürüğü falan yoktu ama özellikle akşamları 37 lerde ateşi oluyordu ertesi gün akşama kadar çıkmıyordu,bu şekilde nerdeyse 1 hafta devam etti,sonra yine aynı şekilde akşam ateşi çıktı ve baya yükseldi diğer günler gibi değildi,şurupla düştü derken 4 saate geri yükseldi ertesi sabah doktor tahlil yaptı kanda enfeksiyon çıktı. Ben geç kalmışım,diş sanmıştım. Meğer kanında enfeksiyon yayılıyormuş o 1 haftalık sürede😞 şu an antibiyotik kullanıyoruz