Birprensesannesiii3850 Evet hanimlar bu ay adeti gecenler olarak gelin sarilalim🤦♀️neden böyle oldu bilemedim korunmamiza ragmen korkuyorum 3 gün geçti
kaansmom Birprensesannesiii3850 her ay 1 hafta geciken beni bu sabah selamlayarak uyandırdı🤣 hemen bir ağrı kesici attım kendime geldim malesef her ay şiddetli ağrım oluyor ilk gün özellikle
Dyldrm Birprensesannesiii3850 ay benimde gecikti bide sıkıntı var içimde sanki birine bişey olmuşta hissediyor gibiyim 2 gündür herkesi arıyorum nasılsınz filan diye. Geç olunca olan sıkıntı sanırım buda bendeki
Pltesmanr biruykusuzanne kız sus benim de bir gün gecikti normal de bugün olmam gerekiyordu olmadım ve içim içimi yiyo aşırı korkuyorum oğlum daha 4 aylık sezeryanla doğum yaptım hayırlısı olsun ama henüz çok ama çok erken
Bety Bebeğime 2 ay oldu doğum yapalı korunuyoruz ama çok korkuyorum hamile kalmaktan hala adet olmadım 😢😢😢
Birprensesannesiii3850 Bety yaa sizinki daha korkulu 2. Den sonra hele benim sadece kizim var ve ona ragmen korkuyorum insallah korktugumuz basimiza gelmez🌸
Nimetalya Bety bnmde ilk bebeğim iki ay oldu aynı bendede var o korku şu an bnmde günüm.bnde olmadım için için korkuyorum da
Birprensesannesiii3850 Yldrm3105 ya her hasta olana kadar ödum kopuyo korunmamiza ragmen😂eşimi darliyorum insallah bende olurum kizim daha 8 aylk
Yldrm3105 Birprensesannesiii3850 benimki de 7 aylık daha kazaya kurban gitmek istemem gerçekten şuan adet olunca seviniyorum 😂🤷
AmyMom Birprensesannesiii3850 doğumdan sonra bir kez oldum ikinciyi daha olmadım bir sene düzensizlik normal diyorlar korunmamıza rağmen ben de korkuyorum ya
Birprensesannesiii3850 AmyMom her ay duzenli oluyordum normalde hep one cekerdi sonra 1 hafta gecikti iki aydir ayin 8 nde oluyodum bu ay daha ses yok karin agrisi bel agrisi flnda yasiyorum ama bilmiyorum🤦♀️
MinikPrensesannesii Birprensesannesiii3850 valla benim de 2 aydır 10 gün erken oluyo anlamadım 10 gün var bugün oldum