Metehan123 ben yalnızdım eşim sabah 10 da gidiyor işe gece 23:00 geliyor kimse gelemedi eşimde işe gitmek zorundaydı bebeğimde gazlı bir bebek hiç hatırlamam 2 öğün yemek yediğimi burada okuyordum çorbalar 3 öğün yemekler falan ayakta 1 simit ve zeytin yiyip idare ediyordum. Ama çok su içtim günde 4litre su içiyordum. Demem o ki yemekle alakası olduğunu düşünmüyorum hele tatlıyla hiç. Burada okudum yine baklava süt yapıyormuş doktoruma sordum doktorda baklava değil ondan sonra içilen su süt yapar. Bide en önemlisi stres yapmamak aa sütüm yok dememek acaba dememek. Ama şu da var olmayıncada olmuyor yapacak bir şey yok üzülmekle bebeğin karnı doymuyor. ☺️