Metehan123 doktorlar sadece su diyo ama bende sadece suyla süt olmadı. Ama sağlıklı beslenmekte süt yapar. İlla sağlıksız şeyler yapar diye bir şey yok. Fındık ceviz bunlar sütün kalitesini çok güzel arttırıyo bence. Ama doktorların söylediği bir şey var her zamanki yemeden biraz fazla kalori arttırımı olmalı diyolar, ama bu dediğim gibi sağlıklı şeylerle de mümkün. Ama öyle düzensiz yemek yeniyosa bence süt olmuyo, ben denedim gördüm bunu.