Gulsen_2147 ben çok direndim zamanında mama kullanmamak için,şimdiki aklım olsa hiç yıpratmazdım kendimi kullanın korkmayın.benim oğlumda almıyodu kilo çok zayıftı,sma aptamil hiç iyi gelmedi hipp yaradı gaz da yapmadı..iyi araştırıp verin günde bikaçkere derim,yine karar sizin tabi