Denizbey pardon ama orda bi durun. Kim diyor mama boş kilo aldırıyor diye, tamam anne sütü varken tercih edilmemesi normal ama ben doğduğundan beri sadece mama veriyorum şuan 10 aylık ve anne sütü alanbir bebek kadar sağlıklı çok şükür. Kuzenimin bebeği anne sütü alıyor aynı aydayız ama benim bebeğim daha sağlıklı şükür. Bu şekilde bilip bilmeden konuşmayın. Mama da anne sütü kadar doğal olmasa da birçok vitamin var yani boş kilo aldırmıyor. Biraz bilgilenip öyle yorum yapın.