benim de aynı durumdaydı kesinlikle mama ver zaten seni emiyorsa kolay kolay bırakmaz , 2 günde bir kan vermek ne kadar zor o sonuç çıkana kadar beklemek ne kadar zor bilirim mama ver ki kolay toparlasın ben gündüzleri saat başı emzirip ardından her seferinde değil ama 4 5 defa mama verdim sonra zaten sarılığı iyileşip seni düzgünce emmeye başlayınca mama almak istemeyecek