Halilannesi Benim bebenin değeri 15 ti ne mama verdim ne şekerli su ne soda sadece emzirdim zorla uyandırdım baygın baygın uyuyordu. Sadece uyandırdım ve emzirdm zamanla çok yavaş oldu ama azala azala bitti . Çocuk acı çekmiyo çişli bezinden de doyduğunu anlıyorsam çabuk geçsin diye ekstra çocuğa bi şeyler içirmeye gerek yok diye düşündüm. Sabırla bütğn gün emzirdm ve geçti:)