Halilannesi İlk oğlumda acemilikten sariliktan 17,5 ile 2 gün hastanede kaldık sürekli emzirdim 7 değer ile cikistik sanırım onra kan verdik 10 idi ama almadılar emzirdim ve mama verdim ara ara . Şimdi ikincim oldu 23 günlük ilk doğduğunda emzirdim baktım 2. Günden rengi sarımtırak kasmaya başladı hemen mama ve emzirme devam ettim 1 hafta kadar çay kaşığı ile mama verdim 30 CC kadar hatta daha az sonra emzirdim sonra uyandı mama sonra geri emzirme süt gelene kadar bu şekil yaptık şükür sarılık olmadık bunda 1 hafta sonrasinda mamayı kestim zaten ama biberin değil çay kasifi ile ver