UzayliOzge Yazannesi1 diş etleri aşağıya inik dimi 3.5 aylığız dış çıkarıyor 🙄😂 sürekli ne görse ısırıyo baya hırslı 😂
Yazannesi1 UzayliOzge o aylarda normal yani 2 aydan sonra salya diş kaşıması elini ağzına götürmesi bişeyleri ağzına sokması çok normal keşf ediyor. Ha 4 aydan sonra çıkarabilir mi evet ama benim bebeğim 6 aylık daha yeni çıkardı mesela. ☺️ Belirtiler olsada her bebek farklı oluyor. Ben burada görüyordum beyazlamış falan hep beyazlaşmadı falan dedim 2 günde dişi çıktı hala beyazlama yok 😂
UzayliOzge Yazannesi1 Hadi Yaaa hemşire 1 aya kadar çıkartır dedi 😅🙄 aslında çıkmaması daha iyi ama işte 🙈 bizimki keşfetmekten çok ısırıyo Ahhaha😅 yanagimi burnumu elimi emmiyo ısırıyo 🤣🤣
Yazannesi1 UzayliOzge 4 aydan sonra belirtlier başlıyor ama bakarsın 1 ay sonra çıkar bakarsın 3 ay sonra. Önemli olan ateş huzursuzluk olmasında 🙏🏻😂 bizimde parmakları hala ağzında sürekli bazen ne kadar kaşınıyorsa artık hem emiyor hem parmağını ağzına sokmaya çalışıyor 🥲❣️
UzayliOzge Yazannesi1 Ateşi yok çok şükür ama varya şu 1 aydır neler çekiyorum hiç bilmiyorum inatçı, huysuz, uyumuyo çok yaramaz 😅 sürekli ağlıyo gazlı bı bebek de değil kolik de değil sen düşün artık 😅 kıyamam ya ilk dişini patlattı mi 🤭
Yazannesi1 UzayliOzge evet patlattı çok şükür 🙏🏻 4 ay atağı geliyordur o yüzden öyle yapıyordur. Benim ki 3 ay 7 günlükken atak başladı uyumak istemiyordu uyusada hep kucakta uyumak istiyordu 1 aydan fazla sürdü ama geçti 😂😎
UzayliOzge Yazannesi1 Aaa bu biz ajjaja🤣🤣 geçicek diyosun yani.😍 Gece 7 8 defa uyanıyor onlar da geçecek mi😢
Yazannesi1 UzayliOzge onlar bizde daha geçmedi 😂🥲🥺 yanımda uyutsamda yine uyanıyor ona çözüm yok gibi görünüyor şu an 😬