merhaba, benimde sorum olacak bilgisi olanlar için; 4 ay 21 günlük bebeğim var. normalde 2 aydan sonra tüm gece uyuyan bebeğim birkaç hafta önce menenjit ve karışık aşı olduğundan beri geceleri uyanmaya başladı. aşıdan dolayı mı yoksa 4. ay uyku gerilemesi diye bişi oluyormuş ondan mıdır bilmiyorum. geçer mi eskiye döner mi uyku düzeni acaba? ama atak hesaplamaya baktım atağa 17 gün var yazıyor. bu atak değilse ne ağlayacağım artık:(