Almila7421
Bn de bebeğim 4 . Ayına girdik 3 haftadır ishaldi ilk başlarda suluydu sonra balgamli falan oldu hastanede yattik serum falan takıldı vücudu susuz kalmıştı antibiotik kullandık gecmedi bi arkadaşımın önerisiyle bitkisel bi damla aldik eczaneden onu kullanıyoruz iyi geliyo gibi yeni basladik