Almila7421 bizim doktorumuz da dişten değil diyor ama bazen büyüklerimiz tecrübe nedeniyle doktorlardan daha iyi bilebiliyor bazı şeyleri. bizim doktor da probiyotik verdi kullandık ama aynı düzelmedi çünkü diş çıkarmaya devam ediyor. daha ben ishal olduğunu söylemeden annem söylemişti bu sıra ishal olabilir diş çıkarıyor korkma dedi. sonra aynı şeyi kayınvalidem de söyledi, bence tesadüf değil..tabii sizinki mamadan hemen sonra oluyorsa farklı bir durumu olabilir yanlış bilgi vermek de istemem,sadece bizimkinin durumunu yazdım.