Metesevil Ebrualimolla yaa kimi sitede öyle yazıyor ancak 4. Ay atağı 14. Hafta ile 19. Hafta arasında olurmuş kimisi uzun yada kısa da olabilir ama bizim ki uzun olan sanırım işte
Metesevil Mutlu_anne20 olsun biberonu bile alsa güzel aç kalmasında bebişler 🙏🏻🙏🏻 Daha şimdiden bu kadar inat korkmuyor değilim 😇
Mutlu_anne20 Metesevil şimdiler fena benim çocukta acayip inat almayınca almıyor bzen üç dört saat gündüzleri almıyor uyumuyor da uykusunda versem normale dönse bari
seyda05 Metesevil ah ah bu 4 ay atağı 😓 5 ay 19 günlüğüz hala devam ediyoruz akşam 9 da uyutuyorum bir saat uyuyor 10 da kalkıyor sonra gece 3 lere 4 lere kadar uyumuyor nasıl olacak böyle hiç bilmiyorum uzun bir süreç oldu ve hala devam ediyor 🤷🏻♀️
Metesevil seyda05 gece 4 ten sonra bile uyuyorsa güzel bizde oda yok tam kafamı yastığa koyuyorum ağlıyor kalkıyoruz günde parça parça 2 saat uyudum şükür diyorum yani 🥺🥺