Busevedat2501 ben daha ciddi boyutta yaşadım sizi çok iyi anlıyorum tekrar böyle birşey olursa şakaklarini sağ ve sol aynı anda bastırın ambulans ekibi söylemişti bastığınızda bebekde bir ağrı oluşur ve ağlamaya çalışarak kendi nefesini düzenler mis Allah’ım tekrar yaşatmasın ama olursa aklınızda olsun