Ayseee27 Busevedat2501 benim kızımda da aynısını yaşamıştım bebekken birden çok gitti ağzına yutamadı bildiğin nefes alamadı morardı ben sakin kalamadım onu öyle görünce teyzemler ters çevirdi sırtına vurdular salladılar öyle ağladı gözümün önünden gitmez ilaç çok gitti bide kafasını o anda geriye doğru attı ağlıyordu üstelik tecrübesizlik oldu
Evlatlarimcanim Busevedat2501 şurubu şırıngayla sıkarak verin hem minik minik sıkarsınız bir anda yutmaz hemde ağzından akmaz içmesi gereken miktarı içer ben öyle yapıyorum mesela kaşığa koyun ordan şırıngayla çekin 5lik şırınga iğnesiz haliye geçmiş olsun
Busevedat2501 cansu_efe şu an 1 saat oldu arada öksürükleri de kesildi normal şu an uyumak istiyor ama gözlemlemek için uyutmuyırum
Defnesuu Busevedat2501 genzine kaçmıştır sakin olun. Canım istersen bundan sora surbu Şırngayla ver daha rahat olur az az versin
cansu_efe Busevedat2501 1 kere sirt ustu yatarken aniden fiskirarak kustu bebegim arkasindan hemen öksürük basladi acile goturdum cigerlerine baktilar cigerlerine kacmis olabilir dediler kaçmamıstı cigerine antibiyotik basladilar hemen bize arka arka 5 6 defa oksuruyordu
Mom4565 Busevedat2501 cok gecmis olsun suruplarin icerisinde aparat oluyor canim yokmu onla damla damla versen daha kolay icer
Ulku_06 Busevedat2501 https://www.e-bebek.com/mycey-ilac-ve-vitamin-kasigi-p-myc-m06260 Bahsettiğim ürün bu.
Ulku_06 Mom4565 Şöyle söyleyeyim. Colpol, dolven, prospan kullandım bu zamana kadar. Hiç birinin içinden çıkmadı Şırınga kaşık. Normal kaşık vardı. Sadece geçen bir Demir şurubu aldım, onun içinden tam buna benzemese de bir Şırınga, ölçekli bişi çıktı.
Mircan Busevedat2501 bu dediğinin aynısı zeytin yağı verdiğimde oldu inan kafayı yedim boğuldu resmen morardı elhamdülillah bişey olmadı içiniz rahat değilse bı doktora götürün Rabbim korusun evlatlarımızı 🤲
2cocukannesikizimveoglum Busevedat2501 benimde basima geldi Allah bir daha yasatmasin,Ben oldum zaten o zaman Birkere ,Esim olmasa kendimi kayb eder Bayilirdim
Bir_prens_bir_prenses Busevedat2501 nefes borusuna kaçmıştır muhtemelen kaşığı birden çekince olmuştur bazen bebeğim biberona mama içerken çekince bizde de oluyor bisey olmaz Allahın izniyle
2cocukannesikizimveoglum Ide ben gec uyutmustum her ihtimal,uykuda bogulur diye gecede kac kez kontrol ettim
Mom4565 Ulku_06 anladim canim burda (avusturyada) icinde oluyor hep zaten 6 aydan once surup vermezler sonrasinda almakta ölüm😂🙈 ilaca karsi bir ülke genelde bitkisel kullanirlar ,😊
Ulku_06 Mom4565 Burda da keşke olsa içinde. Sonuçta küçük çocuk içecek bunu. Kaşıkla nasıl içirebiliriz ki 🤷♀️ İşte böyle istenmedik durumlar ile karşılaşmak kaçınılmaz olabiliyor.
Jessim Busevedat2501 çok çok geçmiş olsun öncelikle Allah korumuş. Canım bebeğin nekadarlık bilmiyorum ama şurup gibi sıvı şeyleri enjektörle verebilirsin yanağın içine doğru yavaşça sıkarak. Allah esirgesin hepsinide