waffle3 çocuk doktorları malesef alerji konusunda kötüler ve alanları diil malsef alerji. Nişantaşında muaynanesi instagramdanda bakabilirsiniz. Prof. Dr. Ahmet Akçay istanbuldaki en iyi çocuk alerji uzmanı bence ona gidene kadar çok doktora gittim. Bebeğime rota alısını yaptırdıktan birgün sonra kakasında kan gördüm ben ve marul salatalık havuç yememe ragmen ona ragmen geldi. Tek doz yaptırmıştım birde ben bilmeyerek ahmet beye gidene kadar direk rota aşısını sordu bir doz yapıldı dedik yaptırmamanız gerekiyordu rota aşısının içinde inek sütü ile ilgili bir madde oldgudur bununla işgili yazısıda vardır. Araştırabilirsiniz. Rota aşısından sonra besin alerjili bebek anneleri çoktur. Ben bu konuda çok çektim çok araştırdım. Çocugunuza yaptırdgınız herşeyi yaptırmadan önce araştırın lütfen.uyumamasının sebebi canı yanıyor dedgim gibi benim kızımda uyumazdı. Dogru doktor, iyi bir diyetisyen, iyi bir yönlendirmeyle kızım kendine geldi. Ve ben hiç alerji testi yaptırmadım ahmet bey uygun bulmuyor bebekler 3 yaşından önce hiçbir alerji testinde dogru sonuç vermiyecegini söyledi. Kesinliklede haklı çıktı iyiki alerji testi yaptırmamışım gerek kalmadı.bir bebeginizi ahmet beye götürün rota aşısının ikinci dozunu yaptırmayın madem biri yaptırdınız asla izin vermeyin.