Arkadaşlar herkese öncelikle iyi akşamlar . Direk konuya giriyorum ya zira artık kafayı yiyeceğim yoksa :/ sizlerede sormak isterim sizlerin bebeğide böyle mi ya uyutacagım zaman özellikle aksam aglama krizlerine giriyor 12 den önce asla uyutamıyorum saat geece 1 2 anca tam dalıyor. Ama gecede saat bası kalkıyor sabahta 6-7 bazen 8 gibi kalkıyor. Gün içersindede doğru düzgün bir uykusu yok uyandıktan sonra 11 gibi 10 dk yatıyor sonra öğlen 2-3 gibi yarım saat 40 dk uyıyor oda sureklı sallamak lazım yoksa uyanıyor , 5 aylık bu arada coklu besın alerjısı var dogdugundan beri surekli ağlama krizleri vs vs en son bu teshıs koyuldu 3 aydır diyet yapıyorum diyete devam ne zamana kadar bıtecek onuda bilmiyorum sürekli bişeyle isyan etmıyorum ama bazen dayanıcak gücüm kalmıyor ayakta durmaya mecalim kalmıyor hem diyettem hem asla durmuyor bebek , ve uykuya gecmesı asırı zor saatlerce hamakta sallıyorum uykusu var baya bellı ama direniyor . Uyuyor 10 dk gecmeden uyanıyor kıyametleri koparıyor. Dün artıl baya kötü oldum yorgunluktan tansıyonum falan düstü baya baya . Ne yapacagımı sasırmıs durumdayım. Sizler nasıl basa cıkıyorsunuz bı fıkır verebılır mısınız psıkolojm bozuldu resmen ya :(