Minikcivcivim druma nedenliliği ile ilgili sormadım çünkü zorunluluk olarak zaten başlatmak veya önermek durumunda.. olması gereken tahlil yapılarak 6. aydan sonra başlamak oldugunu düşünüyorum. çünkü bizler zaten emzirme süreci boyunca demir kullanıyoruz ve bebeğe de anne sütü aracılığıyla geçiyor.. anne karnında da ilk 6 aylık demir depolarının bir kısmını doldurduklarını okumuştum... şuan kullanmıyoruz siderfer veya başka bir damlayı.. süreç yönlendirecek..