Mdmd İlk zamanlar çok zor annesi hele ki ilk doğumunuzsa. Ben de ilk kez anne oldum çok şükür Rabbim nasip etti 🙏🏻 İlk aylar hiç uyumuyordu çok zorlanıyordum. Sabah olacak diye ödüm kopuyordu. Nasıl uyutucam,banyo yaptırırken ağlar mı,sütüm yetiyor mu vs. 2 ay bitti 3. aya girdiğimizde benimle iletişim kurmaya,bana gülmeye agulamaya başladığında hepsi geçti,hepsini unuttum. 🥰