Karacocuk şimdi çıktık hastaneden canım olduk çok şükür güzel geçti bayandı sünnetçimiz çocuk cerrahı. Dikişli yapıldı eski yöntemle canım. İlk gidince uyşturdular iğne yaptılar birkaç yerinden 45 dakika beklettiler sonra aldılar içeri 10 dakika da o sürdü