KTuba biraz abartmış sanki doktorunuz sizi gereksiz yere fazla telaşlandırmış bence. Benim bebeğimde 3 ay 21 günlük şuan, yaklaşık 2 haftadır var meme reddi sürekli emzirme pozisyonuna getirince ağlıyor doktorum özellikle uyumadan ve önce uyanınca emzir gerekiyorsa gezdirerek emzir bu bir süreç geçecek biberon verme memeyi bırakabilir demişti şu sıra çoz az emiyor 10 gün sonra kontrolümüz var pek kilo aldığını sanmıyorum