Merhaba sevgili anneler, bebeğimin bezinde bir kaç zamandır turunculuk oluyordu. Dün doktora götürdüm. Kilo alımı epey düşük geldi. Mama takviyesi gerekli dedi. Similac verdi ancak bebeğim beğenmedi ve kusuyor mamayı. Aptamil conformil gaz yaptığı için onu kullanmayı bırakmıştık. SMA yı da beğenmedi onu da kusuyor. Mama önerilerinize açığım. Teşekkür ederim şimdiden.