Nurdan123 oda süslemesi yaptırmadım ama aşağıda organizasyon bölümü var yapılıyor olabilir ☺️Oda tertemiz,ameliyathane tertemiz. Muamele de çok güzel çalışanlar çok kibar. Bebeğe ve anneye alarmlı bileklik takılıyor kaçırılma vakalarına karşı bu çok güzel. Ben çok memnun kaldım