Mircet onu biliyorum canım oğlumda biz başvuru yapmıştık zaten de birinden duydum bende şimdi doğum yapınca anne babaya bi belge veriyorlarmış doldurup çocuğun isminide yazıp imzalatiyorlarmis onu nüfus müdürlüğüne gönderiyorlarmis 1 hafta sonra kimlik eve geliyormuş yani nüfus müdürlüğüne gitmeye gerek kalmadan ondan sordum bu benim 2. Gebeliğim çünkü