squirtle ben farkli birsey sormak istiyorum su an bebegim 8 aylik anni , baba ,dede , annini , aciktiginda ve birisi birsey yerken gordugunde mama ,gel gel bunlarin hepsini soyluyo mamayi kesinlikle bilincli olarak soyluyo ona eminim ama digerlerini ilerleyen zamsnlarda unutur mu yoksa bu sekilde devam eder mi henüz cok kücük ya hani bilincsiz bir sekilde mi soyluyor