Mervecannn yaa 🙄 benim de oğlum 20 aylık, anne, dede, çok nadir de baba,, başka anlamlı kelime yok 🤦🏻♀️
Herşey ağzının içinde ıı ıı 😕 söylenenleri anlıyor, komutları da alıyor ve uyguluyor ama konuşma yok, anlamlı vurgulu sesler çıkartıyor sadece 🙄
ne yapmam gerekiyor 🤷🏻♀️
58mhmdali bizim ki de öyşe valla ben de endişeleniyorum artık 😕 etrafımdakiler hep erkek bebekler 2 yaştan sonra açılır diyolar ama içim içim yiyor 🤦🏻♀️