Osmnn_457 bende pazartesi başladım canım 65.5kiloyum 56lara düşmem lazım ve yapabileceğimi biliyorum çünkü doğumdan sonra 85lerden 61e kadar düştüm diyetle baya da korudum kilomu eylülde tatil vs sonra da canım sıkılıyor diye aşırıya kaçtım yine almaya başladım. Sende yapabilirsin inan iradeye bakıyor herşey. Hayatından zaten zararlı şeyleri çıkardığında öyle güzel gidiyor ki kilolar 10kilo nedir ki. Pazartesiden beri 5.günüm ve 1 kilom gitmiş bile muhtemelen ödemdi o. İnşallah devamı da gelicek birbirimizi motive edebiliriz. Bol su iç aburcuburu kes, akşamları birşey yememeye gayret et yemekten sonra.