Benim de gözümde büyüyor, 3 aylık bebeyle puseti arabaya bağla, çantasını hazırla, emzirmeyi ayarla derken iki ayağım bi pabuca girip çıkıyorum, 10 dk sürüyor sahile inmek arabayla ama arabada bile mızmızlancakmı ne olcak, ağlarsa nasıl durcam diye geçiyor. Bikaç kere çıktım aslında korktuğum gibi olmadı da dönüşte mızmızdı hep, eve gelince daha çok yorulmuştum . Yalnız sürekli evde daha çok bunalıyorum galiba. Ay nerdesiniz birliktemi çıksak 😂