Merhaba bebeği ile gezmeye çıkan var mı 🤔 bir benim mi gözüme büyüyor ya 😭 eşim bütün gün işte. Çıkalım gezelim diye arabayı bırakıyor sahile arabayla 5 10 dk lık bir yerdeyiz sahile gidin hava alın diyor ama öyle gözüme büyüyor ki 🤷♀️ yemeğini yedir arabaya bindir bebek arabasını sürmek bile eziyet geliyor bana. İçinde durmamasından bahsetmiyorum bile 🤦♀️ 11 aylık bu arada. Bi yerde oturup kahve içeyim desem hiç bişey anlamıyorum ki onu oyalarken. Boşa kendimi yormuşum gibi hissediyorum 😒 siz ne düşünüyorsunuz bu konuda çılgınca gezen var mı bebesiyle 🤭