AyPerisiVeGokPrensininAnnesi midekoruyucu Bende kabak tatlısı yakmıştım 😂 merak etme kesin çözüm. Yeni gibi olmuştu çelik tencerem. 🙈
midekoruyucu Feyyyzza 😂 deterjanla kaynat diyolar çıkıyomuş kendi kendine çıksa göbek atıcam şuracıkta 😂 tel hiç sevmiyorum
midekoruyucu UzayliOzge Hibou KahveliAnnee Papatyannesi Liona Uzayiko Aryemus_3 Mrv23rn Mommysharkdoodoodoodoo escmrk ikicocukluAnne_ Smryna escmrk KucukAdamm EmineB10 Tombikdonerartikcokpahali Rubab_Mommy MelekSubasi ayy kızlar önce bulaşık makinesi tabletiyle kaynattım simsiyah oldu su, onu döktüm sonra çamaşır deterjanı ile kaynattım, hiç tellemeye gerek kalmadan kendiliğinden çıktı vallahi 😍hepinize teşekkür ediyorumm 😍 ama dikkat edin ben kapağını kapattıydım sabun köpürmüş ocağın üstü battı bu sefer 😂 var bu işte bi cenabetlik 🤣🤣
escmrk midekoruyucu kömür olmuştu hepsi 😂 bi kerede cam biberonu unuttum kaynatayım diye ocağa koymuştum kızı uyuturken bi koku gelmeye başladı ışığı bi açtım her yer duman cam çatlamış plastik erimiş tencereye yapışmış 😂😂
midekoruyucu KucukAdamm bi arkadaş daha söyledi amma sarı gücüm yok 😂 ne işime yaricak dedim almadıydım 😂 alıcam en kısa zamanda
KahveliAnnee midekoruyucu ni uğraş bakalim bi yerde duydum sirke karbonat limon iç içe katıp 2 saat bekletince yanıkları telleyince çıkıyormuş