deniz_s 3children1mom sadece beyazlari yıkıyorum ama derecesi dusukmus heralde canim 60 ta yikiyodum ben de toz deterjan kullanıyorum ya omo ya ariel baska kullanmam da bilemedim camasir sodasi az once bir arkadasimiz da soylemis denicem onu da camasir deterjani koydugumuz goze mi koyuyorsunuz
3children1mom deniz_s Evet deterjan ile birlikte 1 yemek kaşığı kadar yeterli olacaktır 😊 Beyazlar 90 dan düşük de morcukuyor. Yani grimsi oluyor kuzum😊
ssnnmm deniz_s bi sorun olmaz sadece direk dökmüyorum deterjanı almak için su geliyor ya o zaman koyuyorum domestosu
Winnithepooh Han30 merhaba bende omo toz deterjan var beyazlar icin koysam üstüne Ace mi yoksa domestos mu kiyayim yani klorak lekesi gibi olmasın ve şu alirken mi koyayim yoksa domestosu ve 60 derece az mi ben en fazla 60 da yikadim hep grilesti beyazlarım ve arada gri renkte atsam sorun yaratır mı acaba siz denediniz mi çok soru oldu kusura bakmayın lütfen artık bende güzel beyazları olsun istyorum ışıl ışıl parlasın yani insan özeniyor vallahi
Han30 Winnithepooh yok ne çok sorusu 😊 ben evlendigim ilk yıl hep 90 yıkadım gri ve açık renk olacak pempe tonları bile katmadım sadece beyaz renk ve hani böyle pijamalar olurya çizgili vs onları kattım. Omo katabilirsin ben ön yıkamalı yıkatıyorum 2 gözünede katıyorum acede kullandım onuda kattım az bişey. Su alırken falan degil direk deterjan üstüne katıyordum kosla kullandım bir dönem beyazlara oda çok iyiydi bence. Yani bana göre 60 az beyazlara çeken kıyafetiniz varsa 90 çalıştırmayın. Ama yoksa 90 iyi olur ama birde grileşenler bence kolay kolay açılmıyor hemen.
Winnithepooh Han30 on yıkama ben hiç yaomadim evlenmeden önce hep annem yıkandı ben yeni makinanin bile özelliklerini öğreniyorum cocuk kilidi ekonomi modu falan 2 gözüne deterjan demisiniz bi deterjan bi ortada vernwl yeri var 3. Goze şu alirken nasrspirin koyuyorum ben deterjanı ortaya mi koyayım 3. Göze mi acaba ve atletler 90 derece de yıkarsın çeker mi qcabq kuculmesinler renk acayim derken 😎🤭
Redpepper Ben sadece beyaz atıyorum, ön yıkamalı ve uzun programda çalıştırıyorum. Ariel dağ esintisi ve kosla beyazlar için leke çıkarıcı ile birlikte yıkıyorum. Bembeyaz yapıyor kosla.
_esraaozturkk_ deniz_s ben haftada 1 çamaşır suyuna başarım beyazları yikarkende soda eklerim kar gibi bembeyaz
Han30 Winnithepooh deterjan kısmı varya kız allah seni 😅 orta kısım yumşatıcı bir büyük bir küçük bölüm oluyor ya o kısma katıyorum ben. 3. Göz dedgin orta degil dimi. Valla bizim atletler küçülmedi iç çamaşırı atardım havlu vs.
Aezgi deniz_s düz beyazları atlet havlu ic camasırı gibi deterjan gözüne değil ama camasırların üzerine çamasır suyu koyuyorum ( bingo mavi şişe nefes aldıran hijyen ) ilk kısa programda yıkıyorum sonra camasır suyu gitsin diye deterjan koyup ön yıkamalı uzun yıkama yapıyorum böyle cözüm buldum özellikle esimin atletleri cok grileşiyordu
Winnithepooh Han30 böyle bölümler sol tarafa deterjan ortaya vernel koyuyorum sağ taraf boş bırakıyorum şu gekiyor makinayi cakistirinca hemen oraya ilk on yıkama yeri oluyor sanırım değil mi oraya da mı deterjan koyayım on yıkama yaotirinca
Han30 Winnithepooh aynen canım ben hep beyazları 60 veya 90 da olsa ön yıkama bölümü de katıyorum baya yarıya kadar deterjan katıyorum. Kaç kg mAkinen
Winnithepooh Han30 gunaydin makina 9 kg deterjan sivi aliyorum kapak ölçüsünde koyuyorum toz deterjan annem almış bende bitsin diye iş kıyafetlerini yikiyordum inş beyazlarima fayda sağlar 🤭
Winnithepooh Han30 teşekkür ederim naispse ben toz deterjanı bosa kullanmışım Bayadır anladim ki beyazlara kullanayqim on yikamali şekilde 60 derce yapayım ilk 90 derce sonra küçülürken atletsiz kalırız 🤭