Han30 merhaba bende omo toz deterjan var beyazlar icin koysam üstüne Ace mi yoksa domestos mu kiyayim yani klorak lekesi gibi olmasın ve şu alirken mi koyayim yoksa domestosu ve 60 derece az mi ben en fazla 60 da yikadim hep grilesti beyazlarım ve arada gri renkte atsam sorun yaratır mı acaba siz denediniz mi çok soru oldu kusura bakmayın lütfen artık bende güzel beyazları olsun istyorum ışıl ışıl parlasın yani insan özeniyor vallahi