Oldugugibibiri İnan benimki bir ara 3 4 saat hatta 6 saat uyanık kaldığı oluyordu yatırıyordum 1 saat içinde uyanıyordu. Benim bebeğim 48 günlük 4 gündür geceleri 20 dskka içimde uyanıyor sabah 8de tamamen kalkıyor öğlen 1 e kadar uyumuyor. Bu sefer benim hiç bir şey yapmaya dermanım kalmıyor o uyuyunca bende yatıyorum ve 3 saat uyuyor. Sonra kalkıyor 1 saat sonra tekrar yatıyor 2 saat. Sonra yine 1 saat sonra yatıyor 1 saat uyuyor sonra bitiyor 9dan sonra yattığında yarım saat sonra uyanıyor. Zaten gece 3 de uyku pozisyonuna geçiyorum. Geçen gece toplam 6 saat uyanık kaldı karnını doyurdum iyice altını temizlerim gazını aldım duş aldırdım burnunu temizledim rahat rahat uyur belki diye. Yine yatırdım ve yarım saat sonra kalktı. Çıldırmamak elde değil gerçekten. Bakın şimdi de 4de yatırdım 20 dakika içinde 3 kere ağladı en son çığlık çığlığa ağlayıp uyandı kaka yapmaya çalışmaktan. Oysaki dün akşam yaptı. Gazını çıkartmaya çalışırken çok şükür baya kakasını yaptı rahatladı. Şuan yine sallıyorum bacağımda inşallah uzun uyur. Sanmıyorum ama 😂