Bebeğim 50 günlük. Sadece iki gece normal bir şekilde döngüde uyudu. Geceleri 02.00-03.00 gibi bi uyanıyor. Daha uyutamıyorum tamamen uykusu bitmiş oluyor. Sinirden oturup ağlamak istiyorum. Şu an da saatten anlaşılıyor ki yine nöbette uyutmaya çalışıyorum. Normalde memede mayışır uyur. Ama bu saatlerde gözleri tamamen açık vaziyette emip karnını doyuruyor asla mayışma yok. Sallıyorum geziyorum slinge koyuyorum asla gözünü kırpmıyor. Ola ki bi şekilde uyutabilirsem 2 saat sonra kadar, 5 dk içinde yatağında uyanıp yine kendini tamamen uyandırıyor. Yok mu bunun çözümü perişan haldeyim