Tosbikella canım çok geçmiş olsun öncelikle. Ben 3 hafta önce çektirdim. Önce dişçiye gittim dil çekti. Normalden uzun ve kökler çok eğri. Beni çene cerrahına yönlendirdi. İyiki de öyle yapmış. Öncesinde kulak ve yüzüm ağrıyordu antibiyotik aldım 3 gün sonra çene cerrahına gittim iğneyi önce yanak tarafı diş etine yapıyor pek hissetmiyorsun damağa yapılan acır demişte öyle de oldu 15 dk uyuşmayı bekledim tam 40 dk çekim işlemi sürdü dikiş falan atılmadı çokşükür. Uyuşukluk göz altımdan burnumun yarısı dahil uyuştu zor bir çekimdi dedi ama korktuğum gibi olmadı. Sonra ağrı kesici, antibiyotik ve gargara verdi. İlaçları içtim sabaha kadar midem mahvoldu. sabah aradım desim dişi unuttum midem çok fena napiym ben 1000 lik yerine 500 lük antibiyotik mi alayım dedim yok alma sadce gargara yap desi 1 hafta10 gün. dediğini yaptım ve sonuç kahverengi diş lekeleri Allah maske takıyorumda belli olmuyor gülerken elimi kapatıyorum artık. Ama geçiciymiş oda. Şuan o boşluk kapandı gibi 10 gün sonra gayet rahat o tarafta çiğneyebiliyorum çokşükür geçti gitti sırada 3 tane daha var ama ağrı olana kadar gitmeyi düşünmüyorum. Çok uzun oldu ama 😅