Tosbikella ben 17 yaşında çıkarttım bi tanesi çok ağrı yapıyor doktor çekelim dedi alttaki uzayıp üst rahatsız edebilir istersen onu da çekelim dedi onu da çektiler ama o kadar narkoza resmen bütün acıyı hissettim. belki her insanda acımıyodur ama benim canım çok acıdı çünkü alttaki patlak vermişti tam çıkmamıştı, kazıyıp aldılar onu