bbmoms Neden bilmiyorum ama her sabah üzeri ıslak kalkıyor bizde ki mı öyle yoksa külot bez mı sizdiriyor sleepy bu arada bez extra külot
bbmoms Ozbek42 bizim hep üstüne geçiyor ya altına alt açma serip yatırıyorum üst neyse de yatak da ıslanıyor
Ozbek42 bbmoms Bezi küçük geliyor olabilir gece için bir beden büyük alabilirsiniz bide lastiklerini mutlaka düzeltin yapmıyorsanız eğer