Zeynep49 Kbraba öğretmen değilim ssk calisaniyim 2 ay doğumdan önce olanı aldim 2 ay doğumdan sonrasını alacağım 58 gün oldu doğum yapali bebeklerim ikiz bunu uzataniliyormuyum acaba
LinaTuba Gokcagla Çocuk doğduktan sonra alıyorsunuz parayı çocuğun kimliği ile aile ve sosyal hizmet merkezine gidiyorsunuz onlar ayarlıyor
Kbraba Zeynep49 doğum sonrası öncesi izin farklı diye biliyorum hatırlayamadım ama normal de 8 hafta ikiz olunca artıyor bu süre
2maviboncuk Gokcagla Sgk kimin üzerindeyken o gidip nüfus müdürlüğüne süt parası için doğum parası için sosyal hizmetlere gidiliyor veya Bi numara onu arıyorsunuz bilgi almak e devletten başvuru olmuyor
Elfydr Gokcagla doğum parası dediğiniz 300 tl den başlayan cocuk parasi mi ? Eğer bundan bahsediyorsaniz alabilmek için önce basvuru yapmanız gerekiyor. Sonra ptt ye yatıyor.
melekdag Nefess2020 başvuru yapmaya gerek yok diye biliyorum sistemde görünüyor doğum yaptığınız e devlet e PTT kurum ödemeleri yazın orada para görünüyorsa yatmıştır
melekdag Gokcagla e devlet e PTT kurum ödemeleri yazdığınızda bişey çıkıyor mu yatıyorsa orda gözüküyor . Bebeğiniz 3 aylık olunca da gözükebilir başvuru yapmaya gerekte yok diye biliyorum